سفارش تبلیغ
صبا ویژن
د نیا ی مجازی
درباره وبلاگ


پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 60
  • بازدید دیروز: 88
  • کل بازدیدها: 146483
پنج شنبه 91 آذر 9 :: 10:40 عصر :: نویسنده : عارفی

اما م صا دق(ع) :

رسول اکرم درشب معراج در آسمان چهارم گنبد بسیا ر زیبایی دید از جبرئیل پر سید که این گنبد چیست؟ جبرئیل عرضه د اشت حبیب من این گنبد صورت ملکوتی شهری است که (قم) نا مید ه     میشود ، بند ه گان مؤمن خدا د ر آن گرد می آیند ودر انتظار حضرت محمد وشفا عت او در قیامت وروز حسا ب بسر می برند . (اختصاص شیخ مفید ص 101 )

 

اما م صا دق(ع) :

خدا را حرمی است و آ ن مکه است ، رسول خدا را حرمی است وآن مد ینه است ، امیرمؤ منا ن را حرمی است وآ ن کو فه است، وبرای ما اهبیت حرمی است وآ ن قم است و بزودی با نوی به نا م   فاطمه از تبار من در آ ن جا دفن می شود هر کس اورا زیا رت کند بهشت بر او واجب میشود .           (تاریخ قم ص 214 )

 

اما م صا دق(ع) :

خاک قم مقد س است وا هل قم از ما یند و ما نیز از آ نها ئیم ، آ گا ه با شید که اهل قم یا وران قا ئم ما   ود عوتگرا ن حق ما هستند . بار خدا یا آ نها را از هر فتنه ای محفو ظ بدار واز هر خطری نگهد ار.    بحارج 60 ص 218 )

 حضرت علی(ع) :

قم شهری است که یا وران بهترین مرد م از جهت پدر وما در، جد وعمه و عمو از آن بیرون می آیند   همان شهری که زهرا نا مید ه می شود و قد مگا ه جبرئیل است .(بحارج 60 ص 217 )

 

اما م رضا(ع) :

هرکس معصو مه را در قم زیا رت کند ، هما نند کسی است که مرا زیا رت کرده با شد ، ای سعد هرکس اورا زیا رت کند بهشت از آ ن اوست .(مجالس المؤمنین ج 1 ص83 )

 

 

 




موضوع مطلب :