سفارش تبلیغ
صبا ویژن
د نیا ی مجازی
درباره وبلاگ


پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 37
  • بازدید دیروز: 5
  • کل بازدیدها: 149072
جمعه 91 آبان 26 :: 12:11 صبح :: نویسنده : عارفی

 

 

آیت‌الله خامنه‌ای: توهین به عایشه و هر یک از نمادهای اهل سنت حرام است  

دین - آیت الله خامنه ای با صدور فتوایی توهین به عایشه همسر پیامبر اسلام و هر یک از نمادهای اسلامی اهل تسنن را حرام اعلام کردند.

این فتوا ، با استقبال گسترده در جهان اسلام مواجه شده است. به گزارش خبرآنلاین ، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به استفتائی اعلام کردند: " اهانت به نمادهای برادران اهل سنت از جمله اتهام زنی به همسر پیامبر اسلام [عایشه] حرام است. این موضوع شامل زنان همه پیامبران و به ویژه سید الانبیاء پیامبر اعظم -حضرت محمد(ص) -می شود."

آیت الله خامنه ای این موضوع را در پاسخ به استفتائی مطرح کردند که در آن خواسته شده بود تا ایشان نظر خود را درباره "اهانت و استفاده از کلمات تحقیرآمیز و توهین به همسر پیامبر اسلام ام المومنین حضرت عایشه اعلام کنند."

این درخواست صدور فتوا از سوی جمعی از علما و فرهیختگان شیعه منطقه احساء عربستان سعودی ارائه شد. استفتاء از آیت الله خامنه ای در پی توهین به عایشه توسط یاسر الحبیب روحانی شیعه کویتی صورت گرفت که با واکنش ها و مخالفت های بسیاری روبه رو شد. در شدیدترین این واکنش ها، کابینه کویت، این روحانی را سلب تابعیت کرد.

این موضوع باعث شد تا شیعیان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس تحت فشارهای شدیدی قرار بگیرند. خبرگزاری مهر وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی اولین رسانه ای بود که این فتوا را در بخش عربی خود منتشر کرده است.

سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهادهای زیر نظر مستقیم مقام معظم رهبری است که رئیس آن نیز به طور مستقیم توسط ایشان تعیین می شود.

خبرگزاری مهر در بخش عربی خود می نویسد:" حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی با صدور فتوایی، توهین به ام المومنین حضرت عایشه همسر پیامبر اکرم یا نمادها و شخصیت های اسلامی اهل سنت را حرام اعلام کردند."

این خبرگزاری ادامه می دهد:" فتوای رهبر انقلاب جدیدترین و بالاترین واکنش در سطح شیعیان در محکومیت توهین شیخ یاسر الحبیب به حضرت عایشه است. دهها نفر از شخصیت های دینی شیعه برجسته در عربستان سعودی، ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس توهین و اسائه ادب به حضرت عایشه یا هر یک از همسران پیامبراسلام را به شدت محکوم کرده اند."

پیش از این حجت الاسلام سیدعلی فضل الله فرزند ارشد علامه محمدحسین فضل الله نیز در گفت وگو با روزنامه کویتی الرای اسائه ادب به حضرت عایشه را منع کرده بود.

این خبر در رسانه های عربی به ویژه شبکه الجزیره بازتاب زیادی داشت. این شبکه ضمن تکرار این خبر در بخش های خبری مختلف ، در برنامه "ما وراء الخبر" با حضور این کارشناسان به بررسی فتوای رهبری انقلاب و نقش آن در وحدت و نزدیکی میان پیروان مذاهب مختلف اسلامی پرداخت.

محمد البحرانی خبرنگار الجزیره در تهران نیز در همین زمینه در گزارشی با نشان دادن جدیدترین کتاب استفتائات آیت الله خامنه ای گفت: رهبر ایران بارها بر وحدت میان مذاهب اسلامی تاکید کرده است.

وی اضافه کرد: آیت الله خامنه ای همچنین در جدیدترین فتوای خود بدگویی و اسائه ادب به حضرت عایشه همسر پیامبر و شخصیت های اسلامی مورد احترام اهل تسنن را حرام اعلام کرده اند.

البحرانی افزود: رهبری ایران پیش از این نیز با صدور فتواهایی ، اقامه نماز شیعیان به امامت فردی سنی مذهب یا مشارکت در نمازجماعت برادران اهل تسنن را بدون مانع دانسته بودند.

این فتوا در رسانه عربی بازتاب فراوانی داشت و از جمله روزنامه الانباء کویت، سایت پرمخاطب محیط، روزنامه های السفیر لبنان و الحیات چاپ لندن و سایت رادیو تلویزیون مصر به انعکاس آن پرداختند. با این حال العربیه ، وابسته به افراطیون سعودی ، ترجیح داد در این باره سکوت کند! امام خمینی و آیت الله خامنه ای همواره بر وحدت میان مسلمانان تاکید کرده اند

زمان انتشار: 1389/7/12 

 

          ( گرفته شده ازمنبع ذیل)                                                                                                                                                 



نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

Copyright © 2011 khabaronline, Allrights reserved




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 آبان 25 :: 10:45 عصر :: نویسنده : عارفی

حد یث چند تا فواطم راجع به د وستی اهلبیت(ع):

ازفا طمه د خترحسین رضو ی

ازفا طمه دخترمحمد رضوی

ازفا طمه دخترابرا هیم رضوی

ازفا طمه دخترحسن رضوی

ازفا طمه دخترمحمد موسوی

ازفا طمه دخترعبد الله علوی

ازفاطمه دخترحسن حسینی

ازفاطمه دخترابوها شم حسینی

ازفاطمه دخترمحمد بن احمد بن موسی مبرقع

ازفاطمه دختراحمد بن موسی مبر قع

ازفاطمه بن موسی مبر قع

ازفاطمه دختراما م رضا(ع)

ازفاطمه دخترموسی بن جعفر (ع) (حضرت معصومه (س)

ازفاطمه دختر اما م صادق(ع)

ازفاطمه دختراما م باقر (ع)

ازفاطمه دختر اما م سجا د(ع)

ازفاطمه دختر اما م حسین(ع)

از زینب دختر علی(ع)

ازفاطمه دختر رسول خدا(س)

ازرسول خدا(ص) فرمود:

أ لا من مات علی حُبّ آل محمد مات شهید اً.

آگاه باشید کسی که با محبت آ ل محمد بیمیرد شهید ازدنیا رفته.

(کریمه اهلبیت ص 76 نقل ازا للؤلؤة ا لمثنیه ص217 ) آ ثا رالحجه ص 8 ، عوا لم ج21 ص354 )

(فا طمة ا ازهرا بهجة قلب المصطفی ص 285 ازا للؤلؤة المثنیه للشیخ محمد ص 217 طبع مصرسنه 1306 .) 

 




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 آبان 25 :: 10:43 عصر :: نویسنده : عارفی

ارزش عمر :

با ارزش ترین سر مایه که دستگا ه خلقت و خد ای متعا ل درانسا ن ها قراردا ده سر مایه عمر ا ست ، چه بسا سر ما یه ها ی که از نظر ما پُر ارزش است وبر ای بد ست آ ورد ن آن خون دل میخوریم که اگرد قت شود وزربال است، پر ارزش ترین سر مایه عمرانسا ن است ، برای یک سا عت از عمرچه مقدار ارزش میتوان تعیین کرد؟ روزی مرد فقیری در مسجد النبی بپا خواست دست نیاز بطر ف مر د م دراز کرد گفت مسکینم کمک کنید ، هنوزمرد م جواب ند ا ده بود اما م زین العا بد ین(ع) فرمود: یا بن آدم فقط تو مسکین نیستی بلکه تما م فر زند ا ن آ د م مسکین هستند بعد اما م حرف خو د را تو ضیح دا د فرمود: ا گر کسی یک دینا رش مفقود شود یا زیا ن بیند از غصّه نمی خوا بد وگا هی هم ممکن است حواس پریشا نی پید ا کند ،اما هر روز که غروب میکند یک روز از عمر ش کم میشود یک شب متأ ثر نمیشود عا لی تر ین سر مایه که اگرما لک شرق وغرب با شد واگر ذ و ا لقر نین بشود ، وسلطا ن این نیم کره وآ ن نیم کره با شد وتما م ما یملک خودرا بدهد که یک لحظه عمر بر گرد د بر نمیگر د د، برای ازد ست رفتن یک روزی از عمر ، این سر ما یه غیر قابل جبر ان یک شب متأ ثر نمیشود، اما م چهارم (ع) با این گفتا رش یک هشدار دا د که اگر گیتی را ما لک با شی وبد هی بخوا هی یک لحظه از عمرت را د وباره بستا نی امکا ن ند ارد ، یعنی ارزش گو هر عمر از محد و ده ما د یا ت خا رج است وقمتش با آنچه دنیا دارد برابری نمیکند ، ثر وتمند ان وقت به پا یا ن عمر میر سند چقد ر تلا ش میکنند وچقد ر خرج میکنند تا شا ید بتو انند چند صبا حی زند ه بما نند اگر عمر فروختنی بود چه سر ما یه گذ اری ها

میکرد ند؟ لکن این سر ما یه برا ی هر کس محد ود است (ولکل امة اجل) بر ای هر گروه وهر کس  

مد ت معین است ، اول که اد م از ما در متولد میشود بگویند 70 سا ل بنا است در دنیا بما نی میگوید

این عمربا خر رسید نی نیست اما د رعمل و گذشت زمان چنا ن سریع میگذ رد و روزشب چنا ن این

سر مایه عمر را از انسا ن می ستا ند وبا عجله بخط مرگ نز دیگ میشود که دیروز بچه بو دیم میا ن

کوچه وامروز یک انسا ن کا مل د ر اجتما ع فر دا یگ مرد ه در دل خاک این همان 70 سا ل است که

با سر عت گذ شت تا انسا ن بخود بیا ید این سر ما یه از دست رفته است .

در دوران پیری دست بد عا بر دارکه عمر بر گرد د آیا این دعا میتوا ند مستجا ب با شد؟ عمر از 

د ست رفته ابدا به عقب بر نمیگرد د پیا مبر (ص) فرمود (الفر صة سر یعة الفوت و بطیئة العود)

فر صت زود از دست میرود یک فر صت های بنا م موقعیت ممکن است روزی بر گرد د اما فرصت

عمربازگشت اش برا ی هیج کسی وجود ند ارد.

این سرمایه عمر آنقدر ارزش دارد که یکی ازمسؤ لیت های خلق ویکی از سئوال های که خدا میکند

ازعمر انسان است که درکجا فا نی کردی ، واین لحظا ت پر ارزش عمر را در کجا مصر ف

کردی ، خو ب است آد م از صبح تا مغر ب حسا ب کند که امروز سر ما یه عمر دا د م درمقا بل

چه گرفتم ، هر کس هر چه کرده وبهرجا که رسیده از لحظا ت عمرش در این عا لم است ، ازیک

لحظه زند گی نیوتن نیو تن شد ، ازیک لحظه زند گی اخترا عا ت و اکتشا فا ت بد ست آ مد ، از

یک لحظه زند گی دنیا صنعتی شد ، نیوتن زیر در خت سیب نشسته یک سیب ازشا خه کند ه شد وبه

شدّ ت بز مین اصا بت کرد نیوتن در فکر رفت سیب کند ه شد چرا بطرف با لا نر فت ، چرا معلق

نما ند چرا بز مین اصا بت کرد این یک لحظه فکر نیوتن را وا د اشت که بر ود دنبا ل تحقیق وتا

آ نجا رفت که جاذ به عمومی در طبیعت وخلقت کشف را کشف میکند ، یا دانشمند دیگری مشغول

مطا لعه است قابلمه زیر اجا ق در گو شه اطا ق می جو شد سر قا بلمه با لا میرود نمی تواند روی

پا یش با یستد عجب بخار این قد ر زور دارد که یک چیزی سنگین را بطر ف با لا ببرد یک لحظه

دراین فکرفر و رفت وبرد انسا ن را تا آ نجا که سفینه ها ی فضا یی ، وطیا ره های ما فو ق صوت

در فضا بحر کت در امد ، بی بینید که یک لحظ و لحظا ت عمر چه قد ر سا زند ه است؟

یا این محمد ابن زکر یا ی رازی که دنیا ی طب ا حتر ا م با ین مرد قا ئل است ، گفته شده که زرگر

بود بفکر کمیا گری افتاد ودر این مسیر چشم اش آ سیب د ید به پزشک مراجعه کرد ، پزشک چشم اش

را معا لجه کرد و چهل اشرفی طلا گرفت وگفت کمیا گری آمو ختی ، علم ود انش کمیا است که با

یک معا لجه چهل اشرفی طلا میگیر م چرا دنبال کمیا گری میروی؟ یک لحظه ، یک نقطه حر ف شد

ز ند گی محمد زکریا را عوض کرد در مسیر علم و د ا نش قرار گرفت وبه آنجا رسید که دنیای طب

وپز شکی به این مرد افتخا ر د ا رد .

این لحظه ها ی عمر و این سر ما یه عا لی میتوا ند دا نشمند بسا زد ، میتوا ند یک آ د م آرا سته ای

به اخلا ق و سجا ی ا نسا نی بسا زد ، میتوا ند یک عنصر فر وزان بسا زد که  برا ی یک ملت و

مملکت افتخا ر با شد بشر ط که از این سر ما یه استفا د ه شود واگر این سرما یه روزها به بطا لت خرج شود وشب ها به لغو بگذ رد ، جوا نی به شهوترا نی از بین برود نتیجه اش حسر ت وسیه روزی است .

 




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 آبان 25 :: 10:39 عصر :: نویسنده : عارفی

به موجب گواهی علم ،دوران اول زندگی و طفو لیت انسان دوران ساخته شد ن شخصیت

فکری و روحی افراد است ، الفبا ی فکری هر فرد که تشکیل د هند ه ای کلما ت زند گی

او میبا شد در در سنین اوائل عمر وطفولیت تکوین می یا بد ، وحضرت اما م حسین( ع)

در این دوران تحت تر بیت عا لی جد ش رسول خدا (ص) بود، محور مقا لا ت رسو ل

اکرم(ص) عدل بود او میخوا ست جا معه بر اسا س عدا لت زند گی کنند از نظر سیستم

فکری اسلا می دراین جهت فرد واجتما ع تفا وُت ندارد ، اسلا م عد الت اجتما عی را از

عد الت فرد ی شروع میکند برای که فرد وافراد تشکیل دهند ه ای جا معه است وتا فرد

دارای تربیت عد ل نبا شد هرگز جا معه ای بر اسا س عد ل وعد الت بوجود نخوا هد آمد

وتربیت عدل درمزاج فرد دو شاخه دارد یکی فرد خو دش از مسیرعد ل خا رج نشود و

دیگر اینکه اگر د رمقابل قا نون شکنی وبی عد التی قرار گرفت سا کت ننشیند ،حسین(ع)

در چنین مکتبی تربیت یا فت ودرسنین آ غاز زندگی دردامان رسول خدا ، مظا هر این

تربیت را با دید روشن درسیمای زندگی رسول اکرم(ص) مشا هد ه میکرد ومی دید که

رسول خدا در اجرای عدل و تأ مین عدالت اجتماعی چگونه تلاش مد اوم وخستگی ناپذیر

دارد ونظرات رسول خدا را درقا لب آ یات الهی در زمینه ای عدل می شنید ، وبا   این

دیدن ها وشنید ن ها شخصیت روحی وفکری حسین(ع) تکو ین یافت وهمین  شخصیت

خاص فکری بود که سا زنده ای عاشورا شد ، حسین(ع) به مو جب تر بیت خاص خود

نمی توانست ونمی بائیست دربابر انحراف ها و ظلم ها سا کت بنشیند .

خا صیت بشر است که همه د م ازفضیلت وتقوی میز ند وهمه خود را طرف دار حق و

عد الت مید انند ولی همه دراین سخن راستگو نمی باشند ، سردوراهی آنجا که منا فع

آنان ، مقا م وحیثیت وموقعیت اجتماعی آنها از راه حق وفضیلت جد ا شود د راین موقع

راستگو از دروغگو تشخیص دا ده می شود و مرد م ظا هر ساز ومعا مله گر از مرد م

با حقیقت جد ا میگرد ند واین جمله از لا بلای کلا م خود حیسن بن علی(ع) بود. وخود

حضر تش سر د وراهی بهتر ین را انتخا ب کرد و ازاین آ ز ما یش سر بلند بیر ون آمد

اگر با یزید سازش میکرد یا لا اقل سکوت میکرد همه چیز برا یش آ ما ده می شد   و

خا ند انش د ررفا و آ سا یش زند گی میکرد لکن حسین ابن علی(ع) بد ون درنگ و

معطّلی راه نها ئی خویش را انتخاب کرد حق و عد الت را بر خودش ترجیح داد و

برای نجا ت اسلا م و عدا لت اجتما عی ازیک مرگ قطعی استقبال کرد ومرگ   را

برای خود سعا دت مید ا نست واز آن نمی تر سید وچون نمی تر سید تن بذ لّت نمیداد

صریح بود، قاطع سخن میگفت آن موقع که والی مد ینه( ولید) گما شته ای یز ید به او

پیشنهاد بیعت با یز ید را داد با کمال صراحت وبد ون تردید گفت :(وعلی الا سلام                    السلام

اذ قد بُلیت الا مة براع مثل یز ید) . برسمیت شنا ختن حکومت یزید مساوی با انهدام

قطعی بنای اسلا م است حسین(ع) چگونه می تواند چنین حکومت منحرف   و بی

صلا حیتی را بر سمیت بشنا سد ؟ نه تنها برسمیت نمی شنا سد بلکه شد یداً بر ای بر

اند اختن اش وارد عمل میشود .

مسلمین دست خوش هوی وهو س ظا لمانه ای یزید قرار گرفته بود نمی توا نست د ر

برا بر چنا ن وضعی سکو ت کند وبنا م مو قعیت و موجودیت خود مصا لح جا معه ای

اسلا می را نا دیده بگیرد ، آ خرین ضربه ای بنی امیه بر پیکر اسلا م ومسلمین این

بود که خلا فت اس

حسین(ع) درسال 60 هجری(ق) دامنه ای ستم وگناه را در حال گسترش دید ، مصالح

لا می را به سلطنت استبد ا دی مو رو ثی تبد یل کرد معا ویه پسرش

یزید را بجای خو د نشا نید در حا ل که یزید هیج گونه شخصیت د ینی حتی بطور

تزویر و تظا هر هم ند اشت وهمه وقت خود را با ساز وآواز وبا ده گساری و........

میگذ را نید و هیج گو نه احترا م به مقررات اسلا می نمیگذ اشت و گذ شته ازهمه

اعتقاد به دین وآئین هم نداشت چنا نچه هنگا م که اسیران اهلبیت وسر مقد س حضرت

سید الشهدا (ع) را نزدش آوردند ابیا تی گفت یکی آن این بود: (لعبت ها شم با الملک فلا

خبرجاء ولا وحیٌ نزل) پدرش معا ویه هم همین طور بود وقت که با اما م حسن( ع )

صلح کرد آ مد مسجد خطبه خوا ند و گفت جنگ من با علی(ع) و صلح با امام

حسن(ع) برای رسیدن به قد رت بود که رسید م به نماز و روزه شما کاری

ندارم میخوا هید بخوانید یا نخوانید لکن هرکسی با من مخا لفت کند نا بو دش

میکنم. حسین (ع) در مقابل این دود مان قرار گرفته بود، حسین(ع) در مقا بل

بزگترین جنایت کار تا ریخ قرار گرفته بود ، اگر با چنین تبه کار بیعت کند زندگی

دنیا برای شخص خود ش و خا ند انش بخوبی میگذ رد امّا جا معه ای اسلا می لگد

کوب میشود ودر اقیا نوس ظلم وستم غر ق میشو ند ، اگر بیعت نکند برای خو د ش

گیران تما م میشود ، حسین(ع) در دامان جد ش تر بیت یافته مصلحت جا معه ای

اسلا می را بر خود ش تر جیح مید هد مر دا نه وار د عمل پیکار میشود وبا کما ل

صرا حت میفر ما ید:( الا ترون ان الحق لا یعمل به ، وان البا طل لا یتناهی عنه، لیرغب

المؤ منین فی لقاء الله محقاً ، فا نی لا اری الموت الّا سعا د ة ‌، ولا الحیا ت مع الظالمین

الا برما) آیا نمی بینید که به حق عمل نمیشود وباطل را که کسی ازآن باز نمی ایستد

باید مؤ منین دید ار خد اوند را بر گزیند ، من اکنون مرگ را جز سعا د ت و کا میا بی

وزند گی با ستم گران را جز سختی و رنج نا متنا هی نمید ا نم .

حسین(ع) با پیش نهاد بیعت متو جه گر دید که د ستگاه ننگین یز ید چه تو قع شر م آوری

ازاو دارد تصمیم گرفت که این سرطان مخوف و کشند ه را هرچه زود تراز پیکر اسلا م

جد اکند وبه حیا ت حکو مت کثیف وپو سید ه ای امویان خا تمه بخشد وبرای تحقق بخشید ن

این تصمیم خطر نا ک ودر عین حا ل مقد س ، نقشه ای عجیب تر سیم کرد ، بر خلا ف

تما م تا کتیکی های جنگی د نیا ی ما ، در مقا بل حکو مت خود کا مه ای یزید باید لشکر ی

متناسب داشته باشد ، لکن حسین(ع) با عده ای قلیلی ازخا ند ا ن و اهل بیت خود   این

رسا لت الهی را بد وش کشید . گرچه ازنظر ظاهری و از دید نظر دنیا ممکن است بگو یند

که حسین(ع) شکست خورد چون کشته شد واهلبیت اش اسیر شد ، لکن در حقیقت حسین(ع)

پیروزشد ، گفته شد ه وقت که خبر پیروزی لشکریزید را به یزید داد گفت تو پیروز شدی

حسین(ع) کشته شد واهلبیتش اسیر ، کسی آنجا بود گفت یز ید تو شکست خوردی، آنوقتیکه

حسین(ع) طفل شیر خوارش را روی دست گرفته بود طلب آ ب میکرد لشکر ت بگریه

آمد ه بود ند عمر سعد ترسید مبا دا لشکرت بر گرد د دست پا چه شد ه بود به حر مله دستور

داد که کار را یک سره کند ، یا مثلا در جریان حمله به حرم حضرت که فر مود اگر د ین

ندا رید لا اقل در دنیا آ زاد مرد باشید تا من زند ه ام کسی متعر ض حر م من نشود ، یکی از

کثیف ترین افراد لشکر اشعث یا سنان یه عمر سعد گفت لشکر را بر گردان والا خود م با این

شمشیرم در مقابل شما می جنگم ، این مسئله آ ب ، خیا م ، وتما م صحنه های کر بلا واسار ت

اهلبیت ، مجلس ابن زیاد ، مجلس یز ید ، وخطبه خواند ن ها یی حضرت سجاد (ع) وحضرت

زینب(س) علا وه برتأ ثیر گزاری ظا هری دارای رازهای نهفته ای بود که خود اما م حسین(ع)

مید انیست ولذ ا این راه را انتخا ب کرد  وبا این نقشه وحرکت حسین(ع) یز ید وتفکر یزیدی

نمی تو انست بر قد رت بما ند باید از قدرت بز یر آ یند و بز یر آمد ند ودر نتیجه حسین(ع)

برای همیشه بر ند ه ای میدا ن است ا مروز با گذ شت قر ن ها ازتا ریخ حا دثه ای کربلا

مد تی کمی نیست ، هر حا دثه ای ولو بزرگ باشد در کره ای زمان ذوب میشود واز ذهن ها

محو وبد ست فر ا موشی سپرد ه میشود لکن حا دثه ای کر بلا و قیا م خو نین اما م حسین(ع)

روزبروز تا زه تر میگر د د و فلسفه ای قیا مش روز بروز رو شن تر میشود امر وز د ر

تما م کشور ها ی اسلا می و غیر اسلا می در هر سال د هه ای محرم را بعنو ان سا لگر د

از قیا م عا شورا ارج می نهند ودر این مرا سم اشک میر یز ند ود شمنا ن حسین(ع) را

نفرین میکنند . درود خدا برتو و اهلبیت وخا ند ان تو آی حسین ابن علی (ع) که درکربلا یت

تمام زیبا ئی ها در مقا بل تما م زشتی ها قرار گرفته بو د واین جمله را خوا هرت حضر ت

زینب(س) فرمود ( ما رأ یت الا جمیلا).

 

 

 




موضوع مطلب :
< 1 2